Saturday, 8 June 2013

Reunion Sekolah Rendah ..

Ini citer hujung tahun 2012 kami buat reunion nie , hari nie baru nak citer kat bl0g..hehee ^__^

Gambar time tahun 6 Efektif (2005), kebudak-II kan sangat-II.. hahaa..


Sekian lama tidak bersua , dengan adanya pertemuan yang di rancang .. Bertemunya kami dengan personaliti yang berbeza, bukan lagi kanak-kanak yang selalu berlari mengejar kesana sini... Ini lah kami...

Makan kat Gerai ABC jak kesiann, masih belajar lagi kann.. hihii ^__^


 Ini lah BFF ku " Khaidher Adh-Dho'hiri " .. Ketua pelajar kat SMK APAS'2012 ..


Orang yang kat sebelah aku ini pula " KEe Hanz GYmkhana " , Kira dia nie yang rancang perjumpaan nie.. Boleh di katakan orang penting lah, pentinglah sangatttt... hahahaaa


Nak g teng0k wayang kunun ^.^ 


Yang ini pula " Seniorita Sandalela " , kawan paling becok sedunia.. hahaa..


Ini pula " فيفيآنا كامارودين : Fifiyana " , serak-II bahasa orangnya.. kalau kita nak mengumpat, tak boleh.. Suaranya boleh dengar 1 kampung,hihiiii...


 Yang dapat kitaorang jumpa hanya separuh je sebab yang lain sibuk dan tak ada masa.. Btway kitaorang happy juga ^__^


HAHAHAAA.. ari itu, aku adalah Big b0s sebab penat dah nak drive keta terus.. ^___^


Walaupun perjumpaan ini singkat, tetapi amat bermakna  bagi kami semua.. selepas ini belum tentu kitaorang dapat berjumpa lagi kerana sibuk dengan belajar dan kerja masing-II ... 

      I LOVE U ALL ... ^___^